Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметі

Пациенттерді қолдау қызметінің мақсаты:
1. Пациенттердің¬ халықаралық стандарттарға сәйкес қолжетімді, қауіпсіз, сапалы медициналық көмек алуға конституциялық құқықтарын іске асыру.
2. Пациенттердің шағымдарын «шұғыл түрде» қағидаты бойынша шешу, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жүйелік талдау және жақсарту.
Сапа бойынша біздің саясатымыздың қағидаттары:
1. Пациенттің сұраныстары мен өтініштерін қанағаттандыруға бағдарлану.
2. Көрсетілетін медициналық көмектің жоғары сапасына бағытталу.
3. Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және медициналық көмек көрсетудегі медициналық және өзге де қателіктерді жою.
4. Әрбір қатысушының медициналық көмек сапасын үздіксіз арттыру үдерісіне қатысуға уәждеме.
5. Сапалы медициналық қызметтердің қолжетімділігі мен пациенттердің қауіпсіздігі саласындағы міндеттер мен мәселелерді шешудің жүйелі тәсілі.

Пациенттерді қолдау қызметінің жетекшісі - Гульнар Габдешовна Ахметова
Телефон нөмірі: 8(7172) 31 06 67

Астана қаласының ШЖҚ «№3 қалалық емханасы» МКК Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметінің мақсаты – медициналық көмек көрсетудің проблемалық мәселелерін анықтау және медициналық көмек сапасын ары қарай жақсарту.

Егер, медициналық көмек көрсету сапасына көңіліңіз толмаса, не болмаса медициналық персонал тарапынан дөрекілік; тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі аясында көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау, сондай-ақ медициналық көммек көрсету тәртібі мен сапасына байланысты проблемалық мәселелер орын алған жағдайда Республика даңғылы мекенжайы бойынша № 27 кабинетке келіңіз немесе емхананың тіркеу орны және анықтама орны жанында орналастырылған жүгінулерге арналған жәшікке немесе бас дәрігердің қабылдау бөлмесінде толық аты-жөніңіз бен байланыс деректері (телефон нөмірі, мекенжай) көрсетілген жазбаша шағым (өтінішті) қалдыра аласыз.
Шағымды (өтінішті) арнайы бланкте де ресімдеуге болады. Бланк медициналық тіркеушіде және қабылдау бөлмесінде болады. Сонымен қатар, емхананың №3 www.astana сайтына немесе сенім телефоны: 54 70 23 жүгіне аласыз.
Пациенттерді қолдау қызметі Сіздің өтінішіңізді күнтізбелік күннен кешіктірмей, мүмкіндігінше қысқа мерзім ішінде қарап, өтініштерді қарау нәтижелері бойынша ақпарат береді.
Пациенттерді қолдау қызметіне емделушілермен қатар, олардың туыстары да өтініш бере алады.

Жеке мәселелер бойынша қабылдайтын тұлғалар:
31 06 94 Шаметеков Иран Маратович, бас дәрігер
сәрсенбі сағат 15:00-16:00
31 06 67
Ахметова Гульнар Габдешовна, бас дәрігердің МҚСБ жөніндегі орынбасары
сесенбі сағат 15:00-16:00
39 51 98
Мерекенова Жанагуль Амановна, бас дәрігердің емдеу жұмысы жөніндегі орынбасары
бейсенбі сағат 16:00-17:00
39 72 95

Габдулина Лариса Максутовна, бас дәрігердің босандыру қызметі жөніндегі орынбасары
жұма сағат 16:00-17:00 час

Қадағалаушы жоғары органдардың сенім телефондары:
Медициналық және фармацевтикалық қызметті бақылау жөніндегі комитеттің департаменті: 78 75 28
Астана қ. Денсаулық сақтау басқармасы: 55 69 85

Өтініштерді тіркеу және есепке алу
1. Өтініштер міндетті түрде қабылданады, тіркеліп, есепке алынады және белгіленген мерзімде қаралады.
2. Өтініштермен жұмысты ұйымдастыру, қабылдануы, тіркелуі мен есепке алынуы МҚСБҚ жеке жауапкершілігінде
Өтініштерді қарау
1. Өтініштерді комиссия өзінің құзыреті шеңберінде қарастырады:
а) өтініштерді әділ, жан-жақты және ер кезінде қарауды қамтамасыз етеді.
б) бұзылған құқықтарлы қалпына келтіруге бағытталған шараларды қабылдайды;
в) өтініштерді қарау нәтижелері мен қабылданған шаралар туралы өтініш берушілерге ақпарат береді;
г) өтініш 5 күнтізбелік күн ішінде қарастырылады.

1. Ауызша шағым сенім телефондары: (7 717 2) 54 70 23, 31 06 67 арқылы немесе №18 кабинетте Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметі жөніндегі жауапты тұлғаға тікелей жеткізіледі.
2. Жазбаша шағым шағымдар мен өтініштер жәшігіне салынады немесе №18 кабинетке тапсырылады.
3. Шағымдар мен өтініштерді жәшіктен алу кестесі – апта сайын.
4. Өтініш беру №3 емхананың бас дәрігері И.М. Шаметекова атына жазылуы тиіс.
5. Өтініште жауап қайтаруға қажетті өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, тұрғылықты мекенжайы туралы мәліметтер, байланыс телефондарының нөмірі, электрондық мекенжайы (болған жағдайда) жазылуы тиіс.
6. Шағым берілген жағдайда іс-әрекетіне шағымданған лауазымдық тұлғаның аты-жөні, лауазымы, жұмыс істейтін бөлімінің атауы, шағымдану себептері мен қойылатын талаптар көрсетілуі қажет.
7. Құпия шағымдар қарастырылмайды.

Біздің ұйымның медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға ықпал ететін Сіздердің пікірлеріңіз бен ниеттеріңізге, өтініштеріңізге алғыс білдіреміз!